Friday, February 24, 2012

Aπαντηση στο"Η επανασταση ως μοδα"



Ν.Δήμου,Η επανάσταση ως μόδα,Lifo


Κ. Δήμου,

Ονομάζομαι Νταϊάνα, "σχεδιάζω κοσμήματα, βάφω τα νύχια μου μαύρα και μένω στα Εξάρχεια". Πριν μερικές μέρες φωτογραφήθηκα για τη στήλη της Lifo "Naked City" και δήλωσα πως στην Αθήνα μου αρέσουν όσα όμορφα καίγονται. Μια εβδομάδα μετά τη δημοσίευση της φωτογράφισης διάβασα το ψυχογράφημα που μου κάνατε στη στήλη σας στο ίδιο έντυπο. Προσπαθώ λοιπόν κι εγώ να καταλάβω πώς μέσα από μια φωτογραφία και οκτώ λέξεις μπορέσατε να βγάλετε συμπεράσματα για το ποια είμαι και τι πρεσβεύω, να κάνετε υπαινιγμούς για το πού ήμουν το βράδυ που καίγονταν τα νεοκλασικά στο κέντρο της πόλης, να αποφασίσετε για το αν έχω τη δυνατότητα να χρησιμοποιώ εκφράσεις με τρόπο σαρκαστικά τραγικό. Προβήκατε σε ατυχείς χαρακτηρισμούς, υποστηρίζοντας αυθαίρετα ότι δε μου αρέσουν τα νεοκλασικά, ότι πιθανώς συμμετείχα στην παρεμπόδιση του έργου των πυροσβεστών, ότι ενδεχομένως είμαι πυρομανής. 

Δε θα ήθελα να απολογηθώ ούτε για τις πράξεις μου ούτε για τα λεγόμενά μου (τα οποία σας διαβεβαιώ ουδεμία σχέση έχουν με πρακτικές ή αξίες προβοκατόρων πυρομανών). Καλώ όμως εσάς να ανακαλέσετε την άστοχη και αδικαιολόγητη στοχοποίησή μου ως εκφραστή ή υποστηρικτή ενεργειών που ουδέποτε υποστήριξα. 


Με εκτίμηση,

Νταϊάνα 


Υ. Γ.: Οφείλω ως αναγνώστρια να αναγνωρίσω τη σπουδαιότητα του ζητήματος που επιχειρείτε να θίξετε. Δε νιώθω όμως ότι το θίγετε πραγματικά, καθώς η ουσία του άρθρου σας περιορίζεται στον τίτλο και στις τελευταίες του γραμμές. Από την άλλη, αδυνατώ να κατανοήσω το συνειρμό σας και το πώς από μια δήλωση, η οποία μπορεί να έχει πολλές αναγνώσεις, καταλήγετε να μιλάτε για αυτό το σπουδαίο, επαναλαμβάνω, ζήτημα.  

1 comment:

  1. Εγώ πάντως έγραψα αυτό κάτω από το κείμενό του- επέτρεψέ μου να το κάνω κι εδώ paste, διότι πολύ πιθανό οι admins του site της LiF0, να μην μου το κάνουν approve. Ευχαριστώ και καλά τα είπες!

    - - -

    Νίκο Δήμου, δεν είσαι μόνο ηλίθιος και κουλίδης, αλλά και κατίνα, που κάνεις quote αλλά και καυστικό γενικό σχολιασμό στον οποίο μπλέκεις σημαντικά γεγονότα με ένα πρόσωπο που πέρασε σε στήλη της ίδιας εφημερίδας που δουλεύεις -η οποία εκτελεστικά είναι που είναι αποτυχημένη, στο naked city αναφέρομαι και είναι αποψή μου- αλλά εσύ για να γεμίσεις το χώρο σου και να προκαλέσεις ή οτιδήποτε τελοσπάντων, γράφεις κοινώς αυτή την πίπα. και το κάνεις με το όνομα σου και σε προσέλαβαν να γράφεις σε free press. OK. είναι προφανές λοιπόν ότι τον τρως κι εσύ από κάποιον και μετά ξυπνάς, γράφεις στο (πιθανόν) mac σου σαν την Κάρι Μπράτσο στο κρεβάτι σου ή στα Starbucks και χαίρεσαι για τη συνεισφορά σου στα media μέσα από τα δήθεν κείμενα σου στην "πιο in free press της πόλης". μπράβο το αγόρι. πάντως η Diana Cat Black ή πως την λένε την κοπέλα, μια χαρά την πήρε την προβολή της περισσότερο από πριν. και απ'ότι είδα από το blog της έχει κάποια πολύ καλά κομμάτια κοσμημάτων και σου απάντησε σαν άνθρωπος, άρα το σύμπαν νομίζω λειτουργεί από μόνο του. οπότε όσοι κολλημένοι και ανίδεοι απαντάνε από πάνω μου- που δεν μπήκα στον κόπο να τα διαβάσω καν, σου αξίζουν. Καλό Πάσχα! ή αλλιώς ΚΑΟ ΠΑΚΑ! xxxxxxx

    ReplyDelete